Categoriseer je relaties en leg contactmomenten met de klant vast voor het bieden van een geweldige klantervaring.
Of je nou op zoek bent naar de contactgegevens van je relaties, even snel een contactmoment wilt vastleggen of een offerte wilt versturen, met de CRM module doe je dit allemaal op één plek.
Een flexibele oplossing die volledig aanpasbaar is naar jouw behoeften. Voeg vrije velden toe, gebruik aangepaste lay-outs en geef je team toegang tot specifieke klantinformatie. Jij bepaalt wat je belangrijk vindt om vast te leggen.
Een betere klantervaring begint bij het inrichten van geautomatiseerde processen die aansluiten op jouw sales. Richt jouw eigen workflows in voor bijvoorbeeld automatische mailings, registratie van leads of contactmomenten met medewerkers.
Dankzij onze mobiele oplossing is actuele klantinformatie altijd voor handen. Leg afspraken en contactmomenten eenvoudig vast via je smartphone, of je nou onderweg bent of op het kantoor.
Leer jouw klant kennen door relaties te categoriseren en alle contactmomenten vast te leggen. Krijg inzicht in alle taken, deals en documenten. Zo ben jij altijd voorbereid op een volgend gesprek.
Maak gebruikersgroepen aan en ken hier rechten aan toe. Jij bepaalt wie welke klantinformatie mag inzien.
Snel vragen en klachten van jouw klanten afhandelen is essentieel voor een goede klantenbinding. Orden vragen en klachten op basis van onderwerp of prioriteit voor een helder en duidelijk overzicht.
Jij bepaalt hoe jouw CRM eruit ziet, zodat dit voor jouw team en klanten zo eenvoudig mogelijk is.
Je hebt altijd alle klantgegevens bij de hand en je richt je eigen ticketsupport in voor het bieden van een geweldige klantbeleving.
Voeg nieuwe features toe aan je applicatie of koppel je CRM-software met externe systemen.
Importeer je contactgegevens eenvoudig uit spreadsheets. Dit maakt het inrichten nóg makkelijker en sneller.
Van bouw tot financiële sector. Datadossier is voor elke organisatie een geschikte oplossing.
Onze experts helpen jou bij de inrichting van jouw gewenste CRM-inrichting.
Met het DataDossier ticketsysteem hebben wij echt grip gekregen op onze servicedesk. Tickets worden nu breed gedeeld en iedere collega is geïnformeerd en kan een klant daardoor snel en adequaat ondersteunen. De klant kan daarnaast zelf zijn meldingen registreren en inzien of wij binnen de gestelde normen presteren.
Manage jouw servicedesk maximaal door alle meldingen en supportvragen op één plek te structureren.
Automatiseer alle HR-processen en verminder de administratie voor meer grip op jouw organisatie.
Vereenvoudig je werkprocessen en verhoog de effectiviteit door altijd en overal digitale werkbonnen in te vullen en te delen met je team.