Vandaag een gesprek, morgen een conversie

Categoriseer je relaties en leg contactmomenten met de klant vast voor het bieden van een geweldige klantervaring.

Contactmomenten en afspraken eenvoudig vastleggen via mobiel

Jouw CRM naar eigens wens aanpassen zonder programmeren

Betere communicatie en tijdbesparing door automatische workflows

Salesmedewerker - CRM Software

Een centrale plek voor al je
klanten en leveranciers

Of je nou op zoek bent naar de contactgegevens van je relaties, even snel een contactmoment wilt vastleggen of een offerte wilt versturen, met de CRM module beheer je dit allemaal op één plek.

Software naar wens inrichten

Richt jouw CRM
naar wens in

Een flexibele oplossing die volledig aanpasbaar is naar jouw behoeften. Voeg vrije velden toe, gebruik aangepaste lay-outs en geef je team toegang tot specifieke klantinformatie om jouw potentiële klanten vast te leggen. Jij bepaalt wat je belangrijk vindt om vast te leggen.

Bespaar meer tijd door geautomatiseerde verkoopprocessen

Een betere klantervaring begint bij het inrichten van geautomatiseerde processen die aansluiten op jouw sales. Richt jouw eigen workflows in voor bijvoorbeeld automatische mailings, registratie van leads of contactmomenten met medewerkers.

email automatisering
CRM - contactmoment vastleggen

Altijd en overal toegang

Dankzij onze mobiele oplossing blijf je altijd op de hoogte van actuele klantinformatie. Leg afspraken en contactmomenten eenvoudig vast via je smartphone, of je nou onderweg bent of op het kantoor.

Handige functies

Leer jouw klant kennen door relaties te categoriseren en alle contactmomenten vast te leggen. Krijg inzicht in alle taken, deals en documenten. Zo ben jij altijd voorbereid op een volgend gesprek.

Maak gebruikersgroepen aan en ken hier rechten aan toe. Jij bepaalt wie welke klantinformatie mag inzien.

Snel vragen en klachten van jouw klanten afhandelen is essentieel voor een goede klantenbinding. Order vragen en klachten op basis van onderwerp of prioriteit voor een helder en duidelijk overzicht.

featured

Waarom kiezen voor DataDossier CRM?

aanpasbare interface

Aanpasbare interface

Jij bepaalt hoe jouw CRM eruit ziet, zodat dit voor jouw team en klanten zo simpel en begrijpelijk mogelijk is.

klanttevredenheid

Verhoog je klanttevredenheid

Je hebt altijd alle klantgegevens bij de hand en je richt je eigen ticketsupport in voor het bieden van een geweldige klantbeleving.

No code platform

Uitbreidbaar platform

Voeg nieuwe features toe aan je applicatie of koppel je CRM met externe systemen.

Migratie contacten CRM

Snel je contacten importeren

Importeer je contactgegevens eenvoudig uit spreadsheets. Dit maakt het inrichten nóg makkelijker en sneller.

Geschikt voor alle branches

Geschikt voor elke branche

Of je nou actief bent in de bouw of financiele sector, DataDossier CRM is voor elke organisatie een geschikte oplossing.

technische ondersteuning

Technische ondersteuning

Onze Hibernis experts helpen jou bij de inrichting van jouw gewenste CRM-inrichting.

Wat ondernemers zeggen

Ontdek hoe DataDossier jouw digitale transformatie kan versnellen

Zoek je toch een andere module?

Servicedesk module

Servicedesk

Manage jouw servicedesk maximaal door alle meldingen en supportvragen op één plek te structureren.

HRM module

HRM

Automatiseer al je HRM-processen voor maximale verbondenheid met je organisatie.


Digitale werkbon module

Digitale werkbon

Vereenvoudig je werkprocessen en verhoog de effectiviteit per direct door altijd en overal digitale werkbonnen in te vullen en te delen met je team.