Onleesbare werkbonnen en vergeten notities zijn verleden tijd. Met DataDossier creëer jij eenvoudig een digitale werkbon en houd je gemaakte werkuren, kilometers en de gebruikte materialen gemakkelijk bij.
Heeft jouw organisatie een buitendienst en maak je altijd gebruik van een papieren werkbonnen? DataDossier lost dit eenvoudig voor je op. Met tools als een urenregistratie, projectbeheer en planning bespaar je veel tijd en geld.
Met een digitale werkbon is jouw buitendienst altijd goed geïnformeerd over de klant en de uit te voeren werkzaamheden. Zodra de registratie van de bron heeft plaatsgevonden, is deze direct inzichtelijk in de backoffice. De backoffice kan zo direct aan de slag met de administratieve afhandeling. Wachten totdat alle werkbonnen op kantoor zijn is daarmee overbodig.
DataDossier maakt het mogelijk dat jij altijd en overal kunt inloggen. Zo heb je alle openstaande taken bij de hand en kun je direct de status van een werkbon bekijken. Werk samen met alle betrokken partijen en geef jouw opdrachtgevers inzicht in de taken.
De planner kan eenvoudig nieuwe taken toewijzen aan een buitendienstmedewerker. Deze ontvangt een notificatie en kan de nieuwe taak op ieder gewenst moment inzien en in actie komen.
Werknemers kunnen eenvoudig foto’s toevoegen aan een digitale werkbon om zo direct te communiceren.
De medewerker kan een aankomsttijd en vertrektijd registreren. De digitale werkbon rekent vervolgens zelf de bestede tijd uit. Transparant en inzichtelijk voor management.
Alle verbruikte artikelen en materieel voeg je eenvoudig toe aan de digitale werkbon. DataDossier houdt alles digitaal bij in één overzicht. Zo bespaar je veel tijd op het administratieve werk.
Aan een digitale werkbon kunnen allerlei documenten worden gekoppeld. Hiermee heeft de buitendienstmedewerker alle kennis binnen handbereik. Denk aan gebruikers- of montagehandleidingen, maar ook aan speciale klantinstructies of gebouwentoegangsbeheer.
Efficiënter werken door werkbonnen direct via je smartphone in te vullen in plaats van op papier.
Het is mogelijk om klanten toegang te geven tot een portaal. Hierin zien zij de verschillende werkbonnen en de status van de meldingen.
Voeg nieuwe features toe aan je applicatie en/of koppel je digitale werkbon met externe systemen.
Voorkom frustraties door alle foto’s, handleidingen, en overige documenten in een werkbon vast te leggen. Hierdoor is alle informatie altijd binnen handbereik
Monteurs staan continu in contact met de backoffice. Loopt een afspraak uit, dan kunnen afspraken eenvoudig aan een collega worden overgedragen.
Onze experts helpen jou graag met het inrichten van de processen. Zo kan jij razendsnel aan de slag kan met het creëren van digitale werkbonnen.
Met het DataDossier ticketsysteem hebben wij echt grip gekregen op onze servicedesk. Tickets worden nu breed gedeeld en iedere collega is geïnformeerd en kan een klant daardoor snel en adequaat ondersteunen. De klant kan daarnaast zelf zijn meldingen registreren en inzien of wij binnen de gestelde normen presteren.
Manage jouw servicedesk maximaal door alle meldingen en supportvragen op één plek te structureren.
Beheer je relaties in één overzicht. Registreer contactmomenten, afspraken en deel offertes met jouw team.
Automatiseer alle HR-processen en verminder de administratie voor meer grip op jouw organisatie.