Stroomlijn je planningen omtrent elk type proces. Of het nu gaat om afspraken, monteurs, projecten of capaciteit: ons digitale planbord is compleet naar wens in te richten!
Of je nu snel een afspraak wilt inplannen, een taak wilt toewijzen of de voortgang van een project wilt bijhouden, met de planbordmodule regel je dit allemaal op één plek!
Een flexibele oplossing die volledig aanpasbaar is naar jouw behoeften. Voeg vrije velden toe, gebruik aangepaste lay-outs en geef je team toegang tot specifieke afspraken. Jij bepaalt wat belangrijk is om vast te leggen.
Richt jouw eigen workflows in voor bijvoorbeeld automatische mailings. Houd degene met wie een moment is gepland op de hoogte van jullie afspraak!
Dankzij onze mobiele oplossing heb je altijd toegang tot je afspraken. Leg al je afspraken eenvoudig vast via je smartphone, of je nou onderweg bent of op het kantoor. Ook kun je direct agenda’s van anderen checken; mits je hier natuurlijk de rechten voor hebt!
Met de afsprakenmodule plan je snel en eenvoudig afspraken in op een gebruiksvriendelijke kalender. Klantgegevens worden direct opgeslagen, zodat je altijd snel toegang hebt tot relevante informatie. Bovendien worden automatische herinneringen naar klanten gestuurd om no-shows te voorkomen.
Met de buitendienstplanning weet je precies wie wanneer en waar moet zijn. Of het nu gaat om een monteur, technicus of andere medewerker, je hebt direct inzicht in hun beschikbaarheid en kunt efficiënt routes plannen. Dit zorgt voor een gestroomlijnde planning en verbeterde communicatie tussen kantoor en het buitendienstteam.
Met de projectplanning plan je elke fase van je projecten, van start tot oplevering. Taken en deadlines worden eenvoudig toegewezen aan teamleden, zodat iedereen altijd op de hoogte is. Realtime voortgang en meldingen helpen je om projecten op tijd en binnen budget af te ronden.
Met de capaciteitsplanning kun je de capaciteit van medewerkers, machines en middelen optimaal benutten. Je past snel je planning aan op veranderingen in vraag en voorkomt overbelasting. Zo zorg je voor een efficiënte inzet van resources en kun je projecten succesvol uitvoeren.
Met de visuele planning voeg je eenvoudig foto’s, documenten of tekeningen toe aan je planningstaken. Dit maakt het mogelijk om visuele informatie te koppelen aan projecten of klanten, en zorgt voor duidelijkere communicatie. Deel foto's en rapportages makkelijk met je klanten of interne teams.
Jij bepaalt hoe jouw planbord eruit ziet, zodat dit voor jouw team en klanten zo eenvoudig mogelijk is.
Je hebt altijd alle afspraken bij de hand. Zo weet je precies wanneer je bij de klant wordt verwacht en zijn er geen onduidelijkheden!
Voeg nieuwe features toe aan je applicatie of koppel je DataDossier-omgeving met externe systemen.
Importeer je contactgegevens eenvoudig uit spreadsheets. Dit maakt het inrichten nóg makkelijker en sneller.
Van bouw tot financiële sector. Datadossier is voor elke organisatie een geschikte oplossing.
Onze experts helpen jou bij de inrichting van jouw gewenste online omgeving.
Met het DataDossier ticketsysteem hebben wij echt grip gekregen op onze servicedesk. Tickets worden nu breed gedeeld en iedere collega is geïnformeerd en kan een klant daardoor snel en adequaat ondersteunen. De klant kan daarnaast zelf zijn meldingen registreren en inzien of wij binnen de gestelde normen presteren.
Manage jouw servicedesk maximaal door alle meldingen en supportvragen op één plek te structureren.
Automatiseer alle HR-processen en verminder de administratie voor meer grip op jouw organisatie.
Vereenvoudig je werkprocessen en verhoog de effectiviteit door altijd en overal digitale werkbonnen in te vullen en te delen met je team.