Alle serviceverzoeken onder controle

Support is een belangrijk onderdeel van jouw organisatie. Wanneer een klant een vraag, verzoek of klacht heeft, wil je deze het liefst zo snel en goed mogelijk beantwoorden of afhandelen. Geef jouw klanten de service die ze verdienen door eenvoudig tickets te beheren en duidelijke afspraken te maken.

Jouw klant maximaal bedienen

Inzicht in de performance van jouw serviceafdeling

Automatiseer terugkerende handelingen en bespaar tijd

Servicedesk module

Ga voor een uitmuntende klantervaring

Een eigen aanpasbaar ticketsysteem is de eerste stap op weg naar een goed gestroomlijnde klantervaring. Leg alle relevante informatie van jouw klant vast op één centrale plek. Zo is er te allen tijde inzage in de actuele status en worden zij direct geïnformeerd bij statuswijzigingen.

Overzicht servicedesk -tickets

Eén omgeving voor alle binnenkomende vragen

Prioriteer, categoriseer en wijs tickets toe aan al jouw klanten. De tickets worden adequaat geborgd in het ticketsysteem. In één overzicht worden nieuwe, openstaande en afgeronde tickets weergegeven. Eenvoudig op prioriteit, datum of per medewerker te sorteren en te filteren.

Aanpasbaar aan jouw organisatie

Naarmate je organisatie groeit, is het belangrijk om je bedrijfsvoering hierop aan te passen. DataDossier biedt de flexibiliteit om jouw dashboard te customizen, vrije velden toe te voegen en workflows te automatiseren. In een handomdraai zijn vragen aangepast of nieuwe vragen toegevoegd. Veel voorkomende servicevragen kunnen voorgedefinieerde antwoorden bevatten. Zo blijft jouw supportafdeling altijd voorbereid op de toekomst.

Aanpasbare software

Handige functies

Tickets kunnen zowel anoniem als door geauthenticeerde en aangemelde gebruikers worden gemeld. De gebruiker kan zijn melding uitvoerig verwoorden en ondersteunen met afbeeldingen of andere soorten documenten, zoals PDF-, Word- of Excelbestanden.

Het ticketsysteem genereert e-mails om medewerkers, klanten en/of andere stakeholders direct te informeren over statuswijzigingen in de voortgang van een ticket. Hierdoor wordt nooit een melding gemist.

Een slim algoritme borgt automatische prioriteitsbepaling voor nieuwe tickets op basis van impact en urgentie. In het ticket is transparant vastgelegd hoe snel de serviceorganisatie dient te reageren en toont tevens aan of deze afspraak is nagekomen.

Tickets kunnen eenvoudig worden toegewezen aan een medewerker. Alle tickets zijn in een overzicht te raadplegen, te sorteren en te filteren op bijvoorbeeld prioriteit, medewerker of datum.

Gebruikers van buiten de organisatie kunnen 24/7 eenvoudig toegang krijgen tot het aanmaken van nieuwe meldingen en het inzien van de voortgang van eigen meldingen. Dit versnelt het beantwoorden en oplossen van servicemeldingen.

featured

Waarom kiezen voor
DataDossier Servicedesk?

aanpasbare interface

Aanpasbare interface

Ondersteun jouw unieke bedrijfsbehoefte en beweegt mee met veranderingen in je organisatie.

Data aan de bron

Eigen regie

Met het self-service portaal bied je jouw klanten en relaties de mogelijkheid zelf meldingen vast te leggen en op te lossen. 

No code platform

Uitbreidbaar platform

Voeg nieuwe features toe aan je applicatie en/of koppel je servicedesk met externe systemen.

Tijd icoon

Win verloren tijd terug

Door automatiseringen in te stellen lever je snelle oplossingen en beheer je jouw klanten optimaal.

Geschikt voor alle branches

Geschikt voor iedere MKB'er

In no time rendement voor kleine en middelgrote organisaties, ongeacht in welke branche jij actief bent.

technische ondersteuning

Technische ondersteuning

Onze Hibernis experts helpen jou bij de inrichting van jouw gewenste servicedesk-inrichting.

Wat ondernemers zeggen

Ontdek hoe DataDossier jouw digitale transformatie kan versnellen

Zoek je toch een andere module?

Servicedesk module

Servicedesk

Manage jouw servicedesk maximaal door alle meldingen en supportvragen op één plek te structureren.

CRM module

CRM

Beheer je relaties in één overzicht. Registreer contactmomenten, afspraken en deel offertes met jouw team.

Digitale werkbon module

Digitale werkbon

Vereenvoudig je werkprocessen en verhoog de effectiviteit per direct door digitale werkbonnen in te vullen en te delen met je team.