Alle serviceverzoeken onder controle

Support is een belangrijk onderdeel van jouw organisatie. Wanneer een klant een vraag, verzoek of klacht heeft, wil je deze het liefst zo snel en goed mogelijk beantwoorden of afhandelen. Geef jouw klanten de service die ze verdienen door eenvoudig tickets te beheren en duidelijke afspraken te maken.

Jouw klant maximaal bedienen

Inzicht in de performance van jouw serviceafdeling

Automatiseer terugkerende handelingen en bespaar tijd

Servicedesk module

Ga voor een uitmuntende klantervaring

Een eigen aanpasbaar ticketsysteem is de eerste stap op weg naar een gestroomlijnde klantervaring. Leg alle relevante informatie van jouw klant vast op één centrale plek. Zo is er altijd inzage in de actuele status en wordt de klant direct geïnformeerd bij statuswijzigingen.

Overzicht servicedesk -tickets

Eén omgeving voor alle binnenkomende vragen

Prioriteer, categoriseer en wijs tickets toe aan klantverzoeken. De tickets worden beheerd in een centraal ticketsysteem. In één overzicht worden nieuwe, openstaande en afgeronde tickets weergegeven. Eenvoudig op prioriteit, datum of per medewerker te sorteren en filteren.

Aanpasbaar aan jouw organisatie

Naarmate je organisatie groeit, is het belangrijk om je bedrijfsvoering hierop aan te passen. DataDossier biedt de flexibiliteit om jouw dashboard te customizen, vrije velden toe te voegen en workflows te automatiseren. In een handomdraai zijn vragen aangepast of nieuwe vragen toegevoegd. Veel voorkomende servicevragen kunnen voorgedefinieerde antwoorden bevatten. Zo blijft de supportafdeling altijd voorbereid op de toekomst.

Aanpasbare software

Handige functies

Tickets worden eenvoudig toegewezen aan een medewerker. Alle tickets zijn in een overzicht te raadplegen, sorteren en filteren op bijvoorbeeld prioriteit, medewerker of datum.

Geef klanten en medewerkers automatisch een melding bij het wijzigen van een ticket.

Gebruik SLA's om verwachtingen van klanten in te stellen. Tickets worden op basis van impact en urgentie automatisch geprioriteerd. Zo laat jij je klant direct weten hoe snel de serviceorganisatie moet reageren en of deze afspraak is nagekomen.

Het ticketsysteem genereert e-mails om medewerkers, klanten en/of andere stakeholders direct te informeren over statuswijzigingen in de voortgang van een ticket. Hierdoor wordt nooit een melding gemist.

featured

Waarom kiezen voor
DataDossier Servicedesk?

aanpasbare interface

Aanpasbare interface

DataDossier ondersteunt jouw unieke bedrijfsbehoefte en beweegt mee met veranderingen in je organisatie.

Data aan de bron

Eigen regie

Met het selfservice portaal bied je jouw klanten en relaties de mogelijkheid zelf meldingen vast te leggen en op te lossen. 

No code platform

Uitbreidbaar platform

Voeg nieuwe features toe aan je applicatie en/of koppel je servicedesk met externe systemen.

Tijd icoon

Win tijd

Door automatiseringen in te stellen lever je snelle oplossingen en beheer je jouw klanten optimaal.

Geschikt voor alle branches

Geschikt voor iedere MKB'er

In no time rendement voor kleine en middelgrote organisaties, ongeacht in welke branche jij actief bent.

technische ondersteuning

Technische ondersteuning

Onze experts helpen jou bij de inrichting van jouw gewenste servicedeskinrichting.

Wat ondernemers zeggen

Ontdek onze no-code oplossing voor
een succesvolle digitale transformatie

Zoek je toch een andere module?

Servicedesk module

Servicedesk

Manage jouw servicedesk maximaal door alle meldingen en supportvragen op één plek te structureren.

CRM module

CRM

Beheer je relaties in één overzicht. Registreer contactmomenten, afspraken en deel offertes met jouw team.

Digitale werkbon module

Digitale werkbon

Vereenvoudig je werkprocessen en verhoog de effectiviteit door altijd en overal digitale werkbonnen in te vullen en te delen met je team.