Support is een belangrijk onderdeel van jouw organisatie. Wanneer een klant een vraag, verzoek of klacht heeft, wil je deze het liefst zo snel en goed mogelijk beantwoorden of afhandelen. Geef jouw klanten de service die ze verdienen door eenvoudig tickets te beheren en duidelijke afspraken te maken.
Een eigen aanpasbaar ticketsysteem is de eerste stap op weg naar een gestroomlijnde klantervaring. Leg alle relevante informatie van jouw klant vast op één centrale plek. Zo is er altijd inzage in de actuele status en wordt de klant direct geïnformeerd bij statuswijzigingen.
Prioriteer, categoriseer en wijs tickets toe aan klantverzoeken. De tickets worden beheerd in een centraal ticketsysteem. In één overzicht worden nieuwe, openstaande en afgeronde tickets weergegeven. Eenvoudig op prioriteit, datum of per medewerker te sorteren en filteren.
Naarmate je organisatie groeit, is het belangrijk om je bedrijfsvoering hierop aan te passen. DataDossier biedt de flexibiliteit om jouw dashboard te customizen, vrije velden toe te voegen en workflows te automatiseren. In een handomdraai zijn vragen aangepast of nieuwe vragen toegevoegd. Veel voorkomende servicevragen kunnen voorgedefinieerde antwoorden bevatten. Zo blijft de supportafdeling altijd voorbereid op de toekomst.
Tickets worden eenvoudig toegewezen aan een medewerker. Alle tickets zijn in een overzicht te raadplegen, sorteren en filteren op bijvoorbeeld prioriteit, medewerker of datum.
Geef klanten en medewerkers automatisch een melding bij het wijzigen van een ticket.
Gebruik SLA's om verwachtingen van klanten in te stellen. Tickets worden op basis van impact en urgentie automatisch geprioriteerd. Zo laat jij je klant direct weten hoe snel de serviceorganisatie moet reageren en of deze afspraak is nagekomen.
Het ticketsysteem genereert e-mails om medewerkers, klanten en/of andere stakeholders direct te informeren over statuswijzigingen in de voortgang van een ticket. Hierdoor wordt nooit een melding gemist.
DataDossier ondersteunt jouw unieke bedrijfsbehoefte en beweegt mee met veranderingen in je organisatie.
Met het selfservice portaal bied je jouw klanten en relaties de mogelijkheid zelf meldingen vast te leggen en op te lossen.
Voeg nieuwe features toe aan je applicatie en/of koppel je servicedesk met externe systemen.
Door automatiseringen in te stellen lever je snelle oplossingen en beheer je jouw klanten optimaal.
In no time rendement voor kleine en middelgrote organisaties, ongeacht in welke branche jij actief bent.
Onze experts helpen jou bij de inrichting van jouw gewenste servicedeskinrichting.
Met het DataDossier ticketsysteem hebben wij echt grip gekregen op onze servicedesk. Tickets worden nu breed gedeeld en iedere collega is geïnformeerd en kan een klant daardoor snel en adequaat ondersteunen. De klant kan daarnaast zelf zijn meldingen registreren en inzien of wij binnen de gestelde normen presteren.
Manage jouw servicedesk maximaal door alle meldingen en supportvragen op één plek te structureren.
Beheer je relaties in één overzicht. Registreer contactmomenten, afspraken en deel offertes met jouw team.
Vereenvoudig je werkprocessen en verhoog de effectiviteit door altijd en overal digitale werkbonnen in te vullen en te delen met je team.