Kies het plan dat bij jou past

Onbeperkt digitaal transformeren om bedrijfsprocessen weer op orde te krijgen.

basic
Breng de basis van je bedrijfsvoering op orde met één van onze gebruiksvriendelijke modules naar keuze.

Vanaf:
€10,- / gebruiker/maand

    1 App

     

    Keuze uit één module naar wens

     

    Werk in teams

     

    Eigen huisstijl inrichten

     

    Support ondersteuning

Gratis proberen
Populair
Professional
Voor MKB’ers die alle modules tot hun beschikking willen om totale grip te krijgen op de huidige bedrijfsprocessen.

Vanaf:
€20,- / gebruiker/maand

    Alles in basic

     

    Toegang tot alle modules

     

    20+ sjablonen

     

    Aangepaste formulieren

     

     

Gratis proberen
Business
Voor organisaties die hun eigen software willen inrichten en het maximale uit hun digitale transformatie willen halen.

Vanaf:
€30,- / gebruiker/maand

    Alles in Professional

     

    Onbeperkt formulieren maken

     

    Data exporteren 

     

    Automatiseren workflows

     

    Klantenportaal

Contact opnemen

Gebruikt door meer dan 150+ bedrijven in Nederland

WAM en van duren
Grijsen
CarePoint logo
Staalkozijn
Achterhoek onderneemt Duurzaam logo

Vergelijk onze plannen

Vergelijk de functies en voordelen van elk plan. Nog niet zeker welk plan het best bij jouw onderneming past? 
Neem dan contact met ons op. 

Functionaliteiten

Basic

vanaf €10,-/ gebruiker / maand

Professional

vanaf €20,-/ gebruiker / maand

Business

vanaf €30,-/ gebruiker / maand

Documentbeheer
Vragenlijsten versturen
Onbeperkte opslag van documenten
Grafieken maken
Tweestapsauthenticatie
Gebruikers-, rechten- en rolleninstellingen
Support ondersteuning
Aangepaste lay-out applicatie
Verplichte velden
Aangepaste velden
Toegang tot alle modules
Toegang tot 20+ sjablonen
Data exporteren
Standaard workflows
Onbeperkt vragenlijsten maken
Modulebeheer
Klantenportaal
Integraties

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen?  Neem dan contact met ons op. 

Bieden jullie ook maatwerkoplossingen aan?

Ja, wij bieden maatwerkoplossingen aan. Heb je een vraagstuk en er is geen standaard oplossing voor? Geen probleem! DataDossier biedt daarvoor maatwerkoplossingen aan. Of het nu gaat om een maatwerkmodule, slimme koppeling of bedrijfsprocesoptimalisatie, Wij hebben voor jouw organisatie de passende oplossing om al je vraagstukken op te lossen. Meer informatie vind je op onze maatwerkpagina.

Hoe snel kan ik beginnen met DataDossier?

Indien jij een gratis proefaccount hebt aangevraagd, kunnen wij binnen twee werkdagen een organisatie en account voor jou aanmaken. Vervolgens kun jij direct starten met het inrichten van jouw bedrijfssoftware.

Hoe werkt de fair use policy van DataDossier?

DataDossier biedt jou kosteloos en onbeperkt dataverkeer, schijfruimte en aantal vragenlijsten volgens een Fair Use Policy. Daarvoor wordt het gemiddelde berekend van alle klanten van DataDossier. Jouw schijfruimte en dataverkeer mag maximaal 5 keer zoveel zijn als het gemiddelde. Verbruik je meer, dan nemen wij contact met jouw organisatie op om aan te geven dat je de Fair Use Policy hebt overschreden. Wij kunnen je dan verzoeken de dataopslag te verminderen of jou hiervoor een bedrag in rekening brengen. De Fair Use Policy zorgt ervoor dat al onze klanten onbezorgd gebruik kunnen maken van DataDossier.

Kan ik mijn plan tussentijds wijzigen?

DataDossier abonnementen worden maandelijks verlengd. Op elk gewenst moment kun jij je plan upgraden of downgraden (let op: er wordt geen restitutie verleend indien je annuleert of een downgrade uitvoert). Neem contact met ons op om jouw plan te wijzigen.

Is mijn data goed beveiligd en beschermd?

Ja, wij nemen veiligheid serieus en doen er alles aan om jouw gegevens veilig te houden. Bekijk de beveiligingsmaatregelen die we nemen om uw organisatie te beschermen.

Wat gebeurt er als ik meer dan in het abonnement inbegrepen gebruikers toegang wil geven?

Met een DataDossier plan heb jij recht om vijf gebruikers voor jouw organisatie aan te maken. Elke extra gebruiker bovenop jouw abonnement kost 15 euro per maand. Je kunt deze gebruikers zelf toevoegen via DataDossier. In de eerstvolgende maand worden deze extra kosten in rekening gebracht.

Wat gebeurt er met mijn data als ik mijn abonnement opzeg?

Wanneer je volledig wilt stoppen met het gebruik van DataDossier kun je na de einddatum van je abonnement (einde van de maand) niet meer bij je data. Alle data wordt in ons systeem verwijderd. Indien gewenst, kunnen wij deze data op een gepaste wijze overdragen. Aan deze overdracht kunnen kosten verbonden zijn.

Wat is de opzegtermijn?

Elke abonnementsvorm van DataDossier is maandelijks opzegbaar (30 dagen). Je zit dus nergens aan vast en er zijn geen onverwachte kosten.

Welke support is inbegrepen?

Hulp nodig met DataDossier of heb jij een vraag? Onze gratis helpdesk is op werkdagen beschikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur. Contact opnemen

Zijn er DataDossier cursussen beschikbaar?

Ja. DataDossier biedt cursussen/consultancy aan die zijn afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Dit kan incompany gebeuren of op een trainingslocatie van DataDossier zelf. Bekijk onze mogelijkheden

Zijn er bijkomende kosten naast het maandbedrag?

Nee, er zijn geen bijkomende kosten indien je DataDossier zelfstandig beheert. Jij betaalt dan altijd een vast bedrag per maand. Indien Hibernis voor jouw organisatie vragenlijsten aanmaakt of helpt om je software in te richten en beheert, zijn hier kosten aan verbonden. Echter altijd in overleg en alleen met jouw goedkeuring.

Zijn nieuwe functionaliteiten in DataDossier kosteloos

Ja, wanneer een nieuwe versie van DataDossier beschikbaar is, kun jij kosteloos gebruik maken van onze nieuwe functionaliteiten. De DataDossier Designer wordt automatisch geüpdatet bij het opstarten. Daarnaast kan je zelf om specifieke functionaliteit verzoeken. Denk bijvoorbeeld aan specifieke integratie in jouw bestaande systemen. Daar kunnen kosten aan verbonden zijn.

Zelf aan de slag met jouw digitale transformatie?